Last visit was: It is currently Wed Sep 08, 2010 6:47 pm

All times are UTC + 2 hours

Post new topic Reply to topic  [ 3131 posts ]  Go to page Previous  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 105  Next
Author Message
 Post subject: Re: :: Samlingstråd - Tekken i Skåne (Helsingborgsgatherings)::
PostPosted: Wed Jul 28, 2010 4:06 pm 
Scandinavian Arrow
Scandinavian Arrow

Google Talk: yes!
Mysterio wrote:
yollo wrote:
Ok Mysten, tack för taxi och update!
Och säg till och svara på mina kinky sms istället! Buttscratchaah?

Nej Yollo! Jag svarar inte på sånt! :( Du vet dessutom vad jag har på mig... Tang.. KOSTYM! Jag jobbar tyvärr i det T_T;

har du kostym? fan då blir det lätt slirre o skjorta för min del :)

sen om jag losar en rond ska jag slita loss knuten o skrika "damn i cant breathe in this thing" sen göra världens come back!

Offline Profile  

PostPosted: Thu Jul 29, 2010 1:00 am 
Soaring Eagle
Soaring Eagle

Image
Grattis Joe som reppade hårt och kom 3'a, slog både Paul's Bob, min Nina, och Wong ifrån DK på vägen till att komma 3'a! Var även nära vs Adnan! Du var så soet ner du vann dina matcher :) Du var veckans kille! Du har verkligen steppat upp många saker nu krävs bara sista stegen! Du vinner en ny soet avatar och rank! Joe kom 3'a, Adnan och Mark i finalen - tight som alltid men likt oftast så tog Mark sista strået. Var kul event. Och hey, Yollo (!):

Image
RIGHT IN THE KISSER!

People who say that they don't give a shit about frame data and play on "feeling" are just delirious. When they play on "feeling" they are playing with frame data, they just don't know the specific numbers behind each move. Trial and error have learned them what works and what doesn't.

Offline Profile  

PostPosted: Thu Jul 29, 2010 1:15 am 
EWGF Abuser (Rush it Down!)

:(

Offline Profile  

PostPosted: Thu Jul 29, 2010 1:42 am 
Soaring Eagle
Soaring Eagle

Cheer up Yollo-san. Pracca du DJ och så blipar jag Nina så tar vi över världen en dag och går över en äng med blommor ihop :)!

Du var stabil som inte bangade ur utan körde DJ hela tiden, önskar bara du hade tagit Embergem!

People who say that they don't give a shit about frame data and play on "feeling" are just delirious. When they play on "feeling" they are playing with frame data, they just don't know the specific numbers behind each move. Trial and error have learned them what works and what doesn't.

Offline Profile  

PostPosted: Thu Jul 29, 2010 1:51 am 
ball of lol
ball of lol

Först ett stort GRATTIS till Joe som gjorde bra ifrån sig i turneringen, nice spelat! Dina glädjeskutt var epic och på gränsen till legend! Alltid surt att åka redan i första matchen men jag är glad för din skull! Sen en fin applåd till Micke som skötte turneringen alldeles utmärkt, bra jobbat.
Nu ska jag i säng, kom precis hem. Blev lite senare än planerat men jag stannade kvar och spelade en hel del mot Mark. Kul att se alla i dag!

Offline Profile  

PostPosted: Thu Jul 29, 2010 8:21 am 

KiwE wrote:
Cheer up Yollo-san. Pracca du DJ och så blipar jag Nina så tar vi över världen en dag och går över en äng med blommor ihop :)!

Du var stabil som inte bangade ur utan körde DJ hela tiden, önskar bara du hade tagit Embergem!

Sagt det förr men tåls att säga igen, GRATTIS JOE
Embergem borde inte vunnit över något an oss, dock slår han ut Musten, Yollo och ger Kiwe 2-1. Han spelar som en riktigt abuser, men det är bara svagt att jag inte lyckas tona ner honom när jag visste exakt vad som väntade. Mest sur på mig själv att jag inte slår en casual piece of shit när jag spelar 4-5timmar om dagen. Förnedrande :roll:

MÅSTE SPELA MER!

Joe, jag vet du är casualmaster så jag skulle vilja vi spikar en datum nästa vecka redan nu vi kan spela hos mig. Alla är givetvis välkomna om ni orkar ta er till Ystad en kväll! :) Tills dess, blir det konstant juggleträning i soffan!

Tack Hex för en kanon turnering! Prestigen var galet hög. GG

Offline Profile  

PostPosted: Thu Jul 29, 2010 9:37 am 
Medlem
Medlem

Xbox Live Gamertag: Adnanish
Hey guys
GGs to all and it was great to see you all again and of course finally meeting the pervy DevilJin 8) Congratz 3. and respect to Joe, you were the best player in the tourney imo and probably some others too. Really well played and everything pretty much went smooth for Lei but understandable if Mr.Irvin is too much of a black beast :) Good job with the tourney Hex, u did a great job. I just didnt understand why finals were first to 2 aswell, should at least be first to 3. Finals are the biggest highlights of a tourney but i kinda felt they were over to quickly (Even if mark raped me quickly :D ). It wouldnt take too much of the time schedule. Shame with HD recorder :(
Also great to meet the other arrangers. Hope to see u some of u at the next tourney.
Peace :D

Offline Profile  

PostPosted: Thu Jul 29, 2010 10:05 am 
Like a Bawws
Like a Bawws

Image
YOU'RE MY BOY BLUE!!

Stabilt lirat igår Joe :) Värmde i själen när du "Fist of Win"-pose :D
Måste säga att jag är imponerad över hur du har steppat upp ditt game!

Ye, spelade sloppy som fan mot Ember, både du och jag Yollo :(
En Lars som bara spammar 2-kast och u/f+3 och horar low's ska inte vinna, det ska straffas T_T;

Tack för en stabil turre igår Micke! Det enda jag har att "klaga" på är att det tog lång tid, ni skulle köttat fler matcher och inte väntat och spelat tre i taget. Dessutom borde du säga till dina Terebi-slavar att sköta sina sysslor när du lirar, de var sloppy när du inte piskade dom... CRACK THAT WHIP SONNY BOY! CRAAAACK IIIIT!!!! :lol:

Online Profile  

PostPosted: Thu Jul 29, 2010 1:08 pm 
Scandinavian Arrow
Scandinavian Arrow

yoooou shook me aaaalll night long!!

fan vad grymma praises ni ger mig boys! tack tack!! hoppas ni inte störde er för mkt på när jag gjorde mina victory gestures-om ni gör det så...well up yours!! hahaha fuck jag kunde inte hålla tillbaka dem-pressen tog kål på mina nerver, jag svettades som en fat guy i en bastu och min högra strumpa hade hål i hälen men jag vann fan! förutom mot adnan då heheh

grymt kul att vi all akunde ta oss dit. props till alla för en bra grupp prestation. de enda som skulle slå oss alla var ju mark o adnan kändes det som. team effort! vi alla har ju trots allt mkt att tacka varandra för, vad gäller var individs framsteg

när jag vann över kiwe blev det en silent fist of glory som flög upp i luften med ett tystat skri-upp flög näven som en scandinavian arroooooow!!!

http://www.youtube.com/watch?v=HfffzRJ9nVs

jag e sjukt mkt gladare över detta än att ligga två på lei rank listan!! detta känns som guld pumpar i venerna!!

tack till er alla för det motstånd ni gett mig, diskussioner vi haft o tips jag fått som hjälpt mig att utvecklas!!

hörs snart igen o yollo yes vi spela r snart. vi fixar en dag. kul om vi kan synka med norra skånes elit osse

team online crackellerar aldrig kiwe, vi vilar bara-vi e som drakar som vaktar skatten! den skånska tekken skatten!

thanks for the props adnan! appreciate it a lot

anti azuka, anti bruce and wall damage on the board for this weeks gaming(if any)- i am quite beat now :)

Offline Profile  

PostPosted: Thu Jul 29, 2010 1:25 pm 

Just FYI: Hela min helg är sönderbokad. Kan inte spela tekken i helgen alls.
Kan tänka mig att spela mitt i veckan (göra stora uppoffringar nu för jag är jävligt exalterad) om det går att arrangera på ett smidigt sätt.
Yollocola avalible från och med måndag, inga planer efter helgen, så säg till att boka upp nu mig nu!

Var riktigt trevligt att träffa alla igår, Paul, hex, kiwe, joe, musten. Vi hade en riktigt skön stämning i gänget.

ÄLSKAR ALLA OCH JAG ÄR KÄR!!

adnan needs to l2p tho'

EDIT: Leker med DJ och tänker jag skulle dela med mig!

Offline Profile  

PostPosted: Fri Jul 30, 2010 5:48 am 
Soaring Eagle
Soaring Eagle

Vet ärligt talat inte ifall du vill poängtera hur mycket du whiffar combos (00.17-00.25) eller hur mycket din nya combo med bf212 avslut gör i den filmen Yollo :)

P.S; Vet du vill slå på Nina för hon är teh Sexxorz men när du praccar in ny combo kör mot mer standardvikt som Jin t.ex när du lär dig en ny char!

Offline Profile  

PostPosted: Fri Jul 30, 2010 7:17 am 

KiwE wrote:
Vet ärligt talat inte ifall du vill poängtera hur mycket du whiffar combos (00.17-00.25) eller hur mycket din nya combo med bf212 avslut gör i den filmen Yollo :)

P.S; Vet du vill slå på Nina för hon är teh Sexxorz men när du praccar in ny combo kör mot mer standardvikt som Jin t.ex när du lär dig en ny char!

Nah tog bara två oredigerade snuttar från min practise igår, just for funsies, fritt fram för flamefest om du vill Kiwe, I can take it :) Själv hade jag tyckt det var kul att se filmer från era praccs. Kan vara jag som är wack i huued osse.

Har inte Nina mindre hitbox än standard för att hon är female? Tanken var att jag skulle öva på mindre hitbox så att mitt skit bli garanterat mot alla, esp. mot Nina eftersom du är min nemesis!!

Offline Profile  

PostPosted: Fri Jul 30, 2010 11:00 am 
Like a Bawws
Like a Bawws

KiwE wrote:

Bwwwahahah! :D Own3dz0rz yollo :lol:

Dock nice combo när du sätter den :)

TGIF!!!!

Online Profile  

PostPosted: Fri Jul 30, 2010 12:13 pm 
ball of lol
ball of lol

Mina damer och herrar, eller i vårt fall bara mina herrar (om ingen av våra eminenta herrar känner sig manade att agera nobel dam i nöden). När är nästa spelsession inplanerad? Helgen uteblir om jag förstått det hela rätt (Mr satZ-Yollo uteblir i alla fall i helgen). Hur ser det ut i vilda västern? Är skandinaviska pilen redo att stränga bågen på nytt?

Pratade förresten med en gammal bekant förra veckan. Visade sig att Stefko bor precis här vid vårt område och han var inte helt blyg vid tanken på att titta förbi snart. Vet dock inte vart Bongo har tagit vägen, varit väldigt tyst från den afrikanska björnen sedan DK-träffen.

På återseende, måste fixa till min Leestat nu!

Offline Profile  

PostPosted: Fri Jul 30, 2010 1:17 pm 
Like a Bawws
Like a Bawws

Paul wrote:
Mina damer och herrar, eller i vårt fall bara mina herrar (om ingen av våra eminenta herrar känner sig manade att agera nobel dam i nöden). När är nästa spelsession inplanerad? Helgen uteblir om jag förstått det hela rätt (Mr satZ-Yollo uteblir i alla fall i helgen). Hur ser det ut i vilda västern? Är skandinaviska pilen redo att stränga bågen på nytt?

Pratade förresten med en gammal bekant förra veckan. Visade sig att Stefko bor precis här vid vårt område och han var inte helt blyg vid tanken på att titta förbi snart. Vet dock inte vart Bongo har tagit vägen, varit väldigt tyst från den afrikanska björnen sedan DK-träffen.

På återseende, måste fixa till min Leestat nu!

Eyey, jag vet bara med mig själv att jag inte kan lira nu i helgen. Måndag och tisdag är redan inbokat för mig nästa vecka så de dagarna utgår också.
Kommer att få en padawan på jobb nu också, så kanske kommer bli mer övertid för mig nu T_T;

Online Profile  

PostPosted: Fri Jul 30, 2010 2:30 pm 
Scandinavian Arrow
Scandinavian Arrow

hej boys

jag kommer ta en paus från tekken denna veckan. nästan två veckor har gått av min semester och det är för mkt folk som vill göra grejer att jag inte får nån tid till mig själv o jag gillar inte dte. så denna veckan kommer jag inte spela med er. kanske nån timme online eller så för relax o då e jag up for versus men inget arrangerat

lycka till practicen guys!

Offline Profile  

PostPosted: Fri Jul 30, 2010 4:53 pm 
Soaring Eagle
Soaring Eagle

Jag kan tänka mig blipa imorgon tidigt före kvällen och festivalen med polare i hbg stundar - är jag enda eller? Eller kunde du med Paul eller var din helg också bokad (fattar inte riktigt)? Nästa vecka var det event i DK (inte denna helgen men nästa) ifall jag kommer ihåg rätt - vem är på där? Yollo/Joe skall ni spela på tisdag?

Jag tyckte Micke var helt okej som turneringsansvarig (gjorde jättepositiv mood!) och eventen var okej men jag vill framföra en hel del kritik ändå då jag verkar vara den enda som verkligen har att unloada - kommer upprepa en hel del av vad som sagts men iaf :)

• Det är rätt så standard att en turneringsansvarig inte är själv med i turneringen han håller då denna håller i lottning och dylika andra saker. Iaf när det är större saker som Dreamhack osv så är detta inte tillåtet vad jag vet. Jag tror så klart inte att några matcher var riggade eller något liknande men det vore ändå trevligt. Att Micke skulle springa fram och tillbaka mellan stationen och lira var också problematiskt då ingen riktigt tog tag om ankaret när han var borta (imo) och eventen gick inte fram snabbt.
  • Det blev inget filmat som var utlovat (kan bara vara jag som verkligen såg fram emot detta). Priserna kan diskuteras rätt så mycket med. Sända priser i efterhand till en adress som man får på eventet (nu blir det till danmark) och i form av värdecheck är ingen riktig höjdare i min bok. Där var 16spelare närvarande som betalade 100kr var (1600kr) och av det går inte mycket tillbaka till spelarna ifall jag förstår det rätt som i princip bara var där 6h. Där var utlovat tshirts och annat i starten lite on-the-fly som bara försvann med t.ex. Så allmänt kan man säga att saker som var sagda inte skedde och det hade varit trevligt att veta prisstrukturen lite bättre före man hade betalat bland annat. Ledningen kom inom lite med synen att priser motiverade fler att komma och det pratades om att registrera sig som medlemmar i Fight Club så Terebi fick mer pengar så de kunde göra fler liknande event men jag tackar för mig och säger nej; inte med den strukturen isf. Jag vill inte riktigt känna mig exploaterad som spelare och fick känslan mer av att Micke hade kämpat igenom någonting här på egen bevåg utan mycket övrigt stöd. Som sådan var det imponerande men där fanns punkter som kunde förbättras ofc (detta är också en första event där).
  • Skärmsituationen för betalande spelare var inte alltför bra. Ifall inte Micke hade hittat en till T6 skiva när vi kom med bilen kring 18.30 så hade det varit 2 skärmar på 16 spelare (varav en ps3 och spel var Mickes egen). Detta vore ren katastrof. Kan ni tänka er hur turneringen hade gått isf? Även 3 skärmar på 16 spelare känns lite so so då det var snack om 'casuals före och efter'. Ifall bara informationen om detta hade nått ut så hade jag t.ex glatt tagit med mig en till ps3 / spel och t.om skärm. Så som det var nu så i rummet var där i princip 3 skärmar som inte användes öht en lång stund närmast fönsterna så det var lite slöseri.

Iallafall när det är turnering så bör det göras fler skärmar tillgängliga - detta är lite kutym att turneringar prioriteras - och då kan de som sitter och spelar singelplayerspel i lokalen helt enkelt fara. En till skärm hade dragit ner turneringstiden med en timme minst.
  • Pauserna som var där borde varit lite mer organiserade. Egentligen med tanke på hur sakta eventen flöt fram så tycker jag lite de knappt borde varit där (för det var väll kring 3st 20min pauser eller något sådant?). Rökare (sorry Joe och Must!) får gå och röka när det finns tid till det mellan deras matcher och annat. Säg helt enkelt att är man 5min försenad till sin match man får WO eller något. Blev också lite konstigt att fråga de som var i winnersbracket finalen ifall de ville ha pause före osv istället för majoriteten.
  • Likt Adnan sade så hade det nog i efterhand varit bättre med en först till 5 i finalen istället för att köra ft3 igenom hela saken.
  • Det där med utomstående mat som inte fick tas med in i lokalen hade behövt komma ut tidigare vilket går tillbaka till att mer information tydligare och i förväg typ. Det var så klart problematiskt att detta var på en vardag och många kom direkt efter jobb. Utannonseringen skedde under en vecka före det hände.
  • Micke hejjade på Embergem mot Yollo/Musslan/Mig. Sämst. Hejja på dina teammembers liksom för in i hvete. Hela Team Skåne ploppar upp, jag har grindat Tekken med dig flera gånger för att helpa veckan före och så hejjar du emot oss. Sämst no excuse.

Övriga grejer; Jag gillade Tatuerade-guy ifrån ledningen som ploppade inom ett tag och snackade. Han var awesome och avslappnad. Han erbjud t.o.m att folk skulle komma och lyssna på mötet ni hade med fightclub men man hade inte tid att göra det då vi nyss kom dit och vill värma inför turneringen. Lokalen i sig själv där ni hade sommarträffen var skitnice och kiosken var grym där nere med trevlig personal. Also; Embergem har fått mycket skit här nu men han beat you guys fair and square. Han använde det som funkade helt enkelt. Gick lite på tilt när han gjorde en Crimson dock när han slog ut Yollo med stampet så när jag vann över honom gjorde jag Nina stomps när jag vann matcher tillbaka :) Jag var aldrig riktigt orolig att jag skulle förlora mot honom men fick äta en midcrush av nina df32 med uf3 som straff haha. Var nice när jag vann mot honom dock men abuse'ade mest att han inte förstod visssa situationer vs Nina. Säg till honom Hex att han är waste of talent och behöver få in mer tekniska grejer i sitt game för han har bra naturlig read ändå när han skall attackera / blocka / kasta / göra low's osv. Vore kul ifall han dök upp någongång mer. Så länge som han spelar mot folk som han kan göra uf3 mot utan att straffas så kommer han inte vidare ifall han nu verkligen gillar tekken!

Adnan och Mark - Always so fun to see you guys get into the finals and being able to hear a pin drop in the room due to your nemesis status. Love to watch Mark play as hell but still long for the day that I see Adnan win one of those meets! =)

Offline Profile  

PostPosted: Fri Jul 30, 2010 5:29 pm 
Like a Bawws
Like a Bawws

Yea Kiwe, agreed på alla punkter verkligen. Det var typ det jag ville få fram, men glömde editera min post sen.
Kiwe wrote:
Micke hejjade på Embergem mot Yollo/Musslan/Mig. Sämst. Hejja på dina teammembers liksom för in i hvete. Hela Team Skåne ploppar upp, jag har grindat Tekken med dig flera gånger för att helpa veckan före och så hejjar du emot oss. Sämst no excuse.

Didnt know this.. Wth Micke? :shock: :shock: :shock:

Online Profile  

PostPosted: Fri Jul 30, 2010 6:19 pm 
ball of lol
ball of lol

Lång, lång post, Kiwe. Alltid bra med lite andra ögon på turneringar och sådant. Mest glad för att de anordnade en Tekken-turnering och att det dök upp så många spelare. Hade förstås varit nice om där funnits mer utrustning, såklart. Blev inte mycket casual innan turnering (jag lirade några set mot Micke och Embergem när jag kom dit) och sedan fick jag stanna länge, länge för att hinna med en hel del casual mot Mark, Phong och Christian. Hade lite svårt att hitta ur Malmö också men det löste sig. Tror inte ni behöver lägga så mycket energi på det här med att Micke hejade på Embergem, de har spelat tillsamman länge. Dang, Micke hejade ju på Adnan när han spelade mot mig här på DK-träffen (mest pga av att han lirade Asuka mot mig då). Så länge han spelar är jag nöjd!

Kiwe: Vi kan spela lite i morgon du och jag, old skool-grejor!

Offline Profile  

PostPosted: Fri Jul 30, 2010 7:53 pm 
Soaring Eagle
Soaring Eagle

Okej, läste igenom min post och den var lite a-hole över I guess (allting ser så mycket mer srscat ut med min nya avatar som vill hugga under med!). Långa poster och bad-cop routine is my thang.

Jo det var SKITKUL med Tekkenturnering och att det fixades. Jag är MYCKET mer nöjd än missnöjd men vill ändå framföra saker som kan hjälpa det bli bättre i framtiden. Hell jag hjälpte Micke med reglerna själv när jag var hos honom före turren liksom. Hade jag bara pushat då för FT5 i finalen / tänkt på det så hade det blivit så. Vet Musslan inte kan nästa helg men hoppas andra överväger den där grejen i danmark! Skön spirit allmänt nu nämligen och tbh så blev jag mycket mer motiverad av denna turren till att öva på tekken än jag varit på en lång tid - dock så kämpar jag hårt med Poker just nu och gå upp i nivå så det prioriteras högre. Allmänt var det riktigt grym stämning med även ifall jag saknade lite Danska chants och de var lite tystare än vanligtvis (maestaren! dragonstail! throw!) :)

För min del känns det skönt och tryggt att ha suppport av sin crew/boys i ryggen. Jag vet det värmde när jag mötte Mark och hade en glimma av hopp ett tag innan han slog ner mig till LB och det kändes nog skönt som fan för Joe med t.ex när han mötte Miguel och gjorde sin comeback. Det är lite hela grejen av ett team eller iaf en stor del av det för min del. Du säger att Micke spelat med Embergem länge vilket kanske är sant men där är INGEN chans Embergem har lagt ner så mycket tid och energi som du och jag att hjälpa honom i Tekken eller spelat Tekken med honom till lika stor del. Bara på den basis så känns det mycket fel att hejja emot någon som genuint hjälpt honom dit han är idag. Att man sedan är med i ett team här nere med vår TWP och hejja EMOT teammembers är bara något som iaf jag reagerar riktigt kraftigt mot. Du skall inte tro att jag inte hade i bakhuvudet att han hejjade på Adnan förra eventen mot dig när jag skrev min post heller (och att du inte var så glad av det då heller utan pekade ut det till honom) Paul. Alltså - det var inte en SÅ stor grej (han började med att säga han inte visste vem han skulle heja på / ville vara neutral osv men blev inte riktigt så) men jag tror helt ärligt Micke inte registerar det så kraftigt som andra (iaf jag) gör så ville klargöra detta.

För att sätta det hela i perspektiv - Hex och Joe är nog de som störs mest av oväsen och liknande när de spelar och alla respekterar (så gott de kan!) att vara tysta när de spelar ifall det så 'bara' är en rankingbattle. Hur hade Micke själv reagerat ifall han kände att folk ifrån vår Crew hejjade emot honom när han spelade turnering rent prestandamässigt?

Puss kjam och I <3 alla av er Fragglar ändå. MAN HEJJAR PÅ SITT TEAM FFS!

P.S; Jävla Joe. Kom fan inte på att ff1+2 tar ju grounded så klart och playdead! Jag har ju använt den i Oki setup hela tiden mot de som ligger kvar / rullar osv men tanken slog mig aldrig. 'Till next time we'll see if the arrow can kill the bird! 8) Yollo; var inte liss i ögat jag slog ned dig för tbh vi spelade nog den fulaste och sämsta matchen av alla som gjordes i den där turneringen och det var down to the wire yo ändå.

Offline Profile  

PostPosted: Sat Jul 31, 2010 11:53 am 

Klart som fan jag är med på DK-träffen!
Någon spelning i veckan? Kan någon som har pondus här arrangera något?

Offline Profile  

PostPosted: Sat Jul 31, 2010 12:39 pm 
Soaring Eagle
Soaring Eagle

Musslan hämtar mig 13.00 Paul - han bestämde lite lastminute att hänga på igår latenight

Offline Profile  

PostPosted: Sat Jul 31, 2010 6:26 pm 
Scandinavian Arrow
Scandinavian Arrow

hey, grabbar

där e en liten parvel i malmö som verkar vara sugen på att joina vårt camp. han har helt okej skill med lars o jack men vberkar även ha potential med andra

kruxet e att han e 14 bast

vad säger du om det yollo? du kanske vill vara yngst på dina 19

vad säger ni andra?

Offline Profile  

PostPosted: Sat Jul 31, 2010 7:59 pm 
Soaring Eagle
Soaring Eagle

Grejen är väll mer att han aldrig kommer att lämna Malmö ändå. Så det är mer upp till de som hostar att bestämma vem de vill ha med (vilket det egentligen alltid är). Det e lite fail @han inte dök upp @tekken turren i Malmö nyligen och jag undrar ifall han inte bara kommer vara med sporadiskt (kommer inte ha råd dra till DK t.ex, inte vara med i hbg, kanske inte ha råd med vissa events i Malmö m.m.).

@Terebi = Tror Hex och peeps allmänt där bara blir glada att ha med en snubbe och han har ju blivit inbjuden.
@Dig = Du bestämmer själv vem du vill ha med osv - ditt place Joe after all.

Jag pratar bara för mig själv när jag säger att jag är enormt skeptiskt men så är jag också gammel-kajwan. Det är möjligt man hade fått ändra helt hur man uppförde sig runt om honom osv pga hans ålder och ha någon random morsa som ringer (vem kommer egentligen ta ansvaret för honom?) och undrar vad vi håller på med vore ingen höjdare heller. Självklart så beror mycket på hur han är som person (likt alla andra) och hur bra han är. Skall adda honom på psn och lira lite själv med.

EDIT: JOE ÄR DU PÅ @DK NÄSTA HELG FÖR TEKKEN TURREN?
Jag tror redan Must och Paul är confirmade som failvåfflas.

Offline Profile  

PostPosted: Sun Aug 01, 2010 10:00 am 

joe_harley wrote:

vad säger du om det yollo? du kanske vill vara yngst på dina 19

vad säger ni andra?

19? :(

KiwE wrote:
EDIT: JOE ÄR DU PÅ @DK NÄSTA HELG FÖR TEKKEN TURREN?

Inte plats för mig på tåget? Eller du menar att failvåfflas = not attending?

@Alla, l2p.

Offline Profile  

PostPosted: Sun Aug 01, 2010 11:42 am 
ball of lol
ball of lol

Quote:

Jag behöver bara veta vilka tider som gäller, inte helt omöjligt att jag kan dyka upp trots allt. Vem vill missa en turnering på andra sidan pölen? Det är bra grejor! Får invänta att Micke dyker upp i vardagen igen så vi kan stämma av med tider och annat gällande turneringen.

Var mycket kul i går, bra matcher. Riktigt roligt att Must hade dragit upp sin Bryan, kändes vassare än tidigare. Och roligt att spela mot dig igen, Kiwe.

Offline Profile  

PostPosted: Sun Aug 01, 2010 3:09 pm 
Soaring Eagle
Soaring Eagle

Oki tror redan det är kört tbh (edit: Nope):

http://genki.dk/en/ <--- Här det skulle vara
Quote:
Payment deadline: July 30

Skall luffa runt på sidan lite mer och kolla vänta på edit!

Edit:

Quote:
Payments at the Door

After several days’ consideration, we’ve decided to accept payments at the door. The leftover tickets will be sold in a “first come, first serve” fashion and does not require pre-registration, so just because you’ve registered does not mean you ticket is guaranteed, unless you pay in advance. You unfortunately cannot reserve a sleeping spot if you buy a ticket at the door.
( http://genki.dk/en/news/ )

Quote:
Digital Game Room

Tekken 6 Tourney
Turnering i fighting spillet, Tekken 6. Der vil selvfølgelig være mulighed for at spille spillet før turneringen. Se gameplay trailer for spillet her: http://www.youtube.com/watch?v=IHozRkjQyes

http://genki.dk/wp-content/uploads/2009/10/Genki-Schedule-2010.pdf

Söndagen är Tekken 11-12.30 ifall jag förstår rätt. Då återstår bara ifall man kan handla dygnspass osv egentligen.

Offline Profile  

PostPosted: Sun Aug 01, 2010 4:07 pm 
en cool undertitel
en cool undertitel

jag ska till genki! lär inte bli så mycket spelande dock :D

(01:12:41) (Heliosss) "lurisoft - not contributing since the dawn of time"

Offline Profile  

PostPosted: Sun Aug 01, 2010 4:17 pm 
Like a Bawws
Like a Bawws

Ye, jag kan inte vara med, jag ska till High Chaparall, bestämt sedan länge ^^

EDIT:
http://wimp.com/arguegoat/
Vet inte om ni sett den, men nog inte garvat så hårt länge :lol:

Online Profile  

PostPosted: Sun Aug 01, 2010 7:40 pm 
Asuka Slave
Asuka Slave

Google Talk: hexelf@gmail.com
Okej tillbaka hemma nu, kommer posta resultat asap.

Andra snabba comments
- Embergem är inte casual, han spelar frekvent på bla DH och har nog mer erfarenhet av sådana här turneringar än någon av oss. Han är dock medveten om att han är bättre på att "spela mot spelaren" än det tekniska och säger att han jobbar på det.
- Jag hejade lika mycket på honom som Musten, yollo, Kiwe, Paul och Joe även när ni spelade mot varandra - våga inte tro eller ens insinuera något annat! Klart som fn att jag inte är partisk mot någon av mina Tekken-polare, skärp er!
- Jag är medveten om att en hel del saker kunde ha fixats bättre - jag är fruktansvärt ledsen över failure ang. inspelning, ville ha lägre kostnad, priser på plats, osv - men jag gjorde verkligen allt jag kunde med resurserna och tiden som fanns och är jättetacksam för att ni ställde upp, hjälpte till där det behövdes och gav input!
- Ska absolut försöka steppa upp tills nästa turnering baserat på input så det blir bättre och jag är verkligen helt överväldigad över att hela Tekken scenen kom och reppade! Jag har velat göra något sådant här så länge och nu blev det äntligen av och supporten var över all förväntan, tack så mycket!

EDIT: Kommer finnas på Genki och arrangera där också.

Offline Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 3131 posts ]  Moderators: JFK, Webmaster Go to page Previous  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 105  Next

All times are UTC + 2 hours